hemma

ja vi lyckades både hitta dit och hitta hem(vi tog bilen).. läskigt jag hittar ju såå dåligt med bil. jag har ju aldrig kört dit själv utom bara suttit breve och då kollar man inte lika noga hur man ska åka. men det va inte så svårt det va bara rakt fram typ;).

men vad köpte då anna. joo en sån här jätte sötttt kork som man kan ha till vinflaskan:) och sen köpte jag plastfickor. så nu har jag fixat med mina räkningar. så nu har jag en plastficka för varge månad och när jan kommer igen så slänger man dom som ligger i januari så att man inte behöver spara dom på hög. men typ skattepapper och bil papper hemförsäkring och allt sånt sparar jag. dom ligger under egna flikar:). känns så seriöst.

sen så gick vi bara runt och kollade och åt avslutade med ett besök på bolaget. jag ville ju ha vin med kork så jag kan använda min söta kork;)



jonte köpte en whisky på bolaget



mitt bar skåp. det är inte mycket men en början



mitt vitrinskåp



haha tagen på bar gärning



nej nu har jag inte så mycket mer och skriva men ha det såå bäst

Kommentarer
Postat av: sara

Om du vill ha hjälp med designen så kan jag sträcka ut en liten hand :)

bara att säga till

2010-08-04 @ 20:05:55
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg
Postat av: Tiberiblog9036

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-06-08 @ 19:41:41
URL: http://tiberiblog9036.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0