jaha

ja det regnar som vanligt ute det är ju tur att man bog högt upp så att om det regnar men så kan jag dyka ner i vattnet för att komma ut. men ja jag har försökt och fixa lite med bloggon och alla som känner mej och vet hur otroligt oteknisk jag är vet hur omöjligt det är för anna. jag ville ha en sån där liten söt gillar knapp. utan att den hamnar i mitten eller upp och ner eller inte är där alls. jag fick den tillslut längst ner men den va ju så inklämd att det sån ut som att den skulle bli kvävd. man fick typ leta efter den. men till slut så lyckades jag. men ja nu kommer detta men. nu står det högst upp på vänster sida: view sourceprint?

och då kommer min fråga ursäkta men varför gör det de. eller är det bara på min dator som det står så. jag vet inte hur jag fick dit det och jag absolut inte bort det. och sen så skulle jag ju vilja ha nej bilden lite så att man han se texten men jag antar att man inte får va så kräsen. ååå att det alltid ska va sååå svårt

men nu ska jag se om min gillar knapp finns där och om den gör det så önskar jag att den används flitigt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0