laga mat

ja nu håller jag på och gör massa matlåda. det ska bli min makaroner gratäng. det är typ gruka paprika och morätter och så pasta. sen så funderar jag på om jag ska ta och göra min nyttiga kokosbollar på plommon och dadlar. dom är jättte goda och nyttiga. men dom måste plöttläggas innan man kan göra dom så det är lite planering. men jag kan lägga dom i blöt i morgon och så kan jag fixa dom sen när jag kommer hem så blir det bra.

har även vart ute och springit idag det gick bra. det är skönt när det är så här svalt ute. i alla fall när man ska ut och springa man blir inte alls lika svettig. och man känner att man orkar ta i mer och det är ju bara bra.

och så såg jag idag att pappa har namnsdag så grattis pappa på din namnsdag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0