ledig

ja idag är jag ledig såå skönt jag har sovit sen så hoppade jag upp och va ute och gick. jag gick en mil. det finns en runda som är en mil så den gick jag. det kändes bra för jag vill ju röra på mej men jag vill inte springa efter som jag inte känner mej helt 100. igentligen så skulle jag ha vart i rimbo den här helgen för det skulle va finsta dagar och vi skulle kolla på nått riddarspel. men det skulle tydligen inte va nått så jag är hemma hos mej och jag tror att jonte ska komma hem till mej. han ska bara vakna till först han har jobbat natt.

så jag ska ta och städa och åka till haninge innan han kommer. just nu så håller jag på och för över ljudböcker från cd-skovor till min dator. det är emmas dotter mia och vyssan lull. jag har ju lyssnat på dom andra så det ska bli spännande och lyssna på dom här.

nej ska kankse ta och gö sig i ordning så att man kommer iväg nån gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0