lördag

ja just nu så sitter jag hemma och chillar ska ju upp och jobba i morgon så idag blir det chill. igår när jag kom hem från jobbet loggar in på fb så pling säger det och sara vill ses och hitta på nått. anna är inte sen att haka på. hon kommer till mej vid nio anna kör snabb stor städning så att sara ska slippa få en astma attack.

men sara kommer vid nio och vi börjag gö oss i ordning. anna bjuder på drink som kanske blev lite stark men aja det ska ju smaka nått och inte bara mjölk;). men ja det blev ju inte riktigt som vi hade tänkt oss. men vill int egå in på några detaljer. men jag kan ju säga att det va jätte kul fam tills det att vi kom in på stället. och såg en viss person(som jag inte vill nämna med namn). sen va denna person borta och just nu så kan jag tänka mej att han skulle behöva köpa sig några goda dyra goda råd. om han vill fortsätta ett lyckligt liv. men sen så blev stämningen inte så bra och vi åkte hem. åkte pendeltåg hem och det va en snubbe som va såå full så han spillde öl på en tjej jag va glad att detta inte va jag.

ja jag undrar ju vad han har att säga till sitt försvar???

men sen så kom vi hem eller jag till mej och sara till sej. så idag när jag skulle till stallet så svängde jag förbi henne med det som hon hade hos mej. sen åkte jag till stallet och fixade till diamnat. vi gick på promenad och hörde då hur det oskade. vi han precis komma in i stallet och in i boxen så började det och regna. vilken tur vi hade. och dom hästar som jag hade och ta in dom hade jag redan tagit in som tur va. sen åkte jag hem och in på ica.

i morgon ska jag jobba med hästen och allt mindre kul. men det är bara och stå ut. det är inte lika jobbigt när det bara är var sjätte söndag. det va jobbigare i sommras. hehe det va så kul när jag helena och elena va ute och åt på lunchen och pratade av oss om våra känslor om honom. och dom va mindre goda;)

sara visade mej en jätte rolig sida om massa olika raggningsrepliker som man kan avända sig av

här kommer ett: Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0