oskade

jag säger bara fy fan va det oskade igår. jag som bor i typ guds arsle ser ju blixtarna väldigt bra. och en gång så gick strömmen utan för så halva brandiz blev svart(den halvan jag ser). det va alla gatulampor som dog. sen kom dom tillbaka en efter en. garaget blev svart och ett dagis som brukade ha små lampor blev svart. men i hisen hade vi ström.

det va bäst det för jag höll ju på och kolla på en film medans jag räknade mellan blixt till muller. vissa gånger blev typ hela himlen vit. och en gång när jag skulle in till köket för att hämta nått så behövde jag inte tända lampan typ för så vitt blev det. detva flera gånger som man såg att blixten gick ner och visa gånger såg man blixten i molnen. där när jag va i köket så gick den över hela brandiz(den halvan som jag ser) och vad det lät av den. han typ inte ens börja räkna.

men nog om gårdagen idag så ska jag ner till ösmo. för jag ska lämna in min bil till pappa. han ska fixa så att den inte läcker så mycket olja och ja se till så att den förhopningsvis går igenom besiktningen. sen behöver vi bara be till gud vart annat år. hehe ja för denna pärla är typ 28 år:).

men sen får man ju ta bussen hem eller tåg vad det är nu som går. men jag har ju mina ljudböcker som jag kan lyssna på:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0