spring spring

idag så va jag upp vid 9 och ut och sprang det känns bra nu när jag har kommit igång igen. man känner sig ju så duktig. det kändes bra de är ju inte så varmt nu som det va förut så då är det inte lika jobbigt så det är skönt. men det är fortfarande jobbigt och man svettas ju som en gris när man stannar.

i natt va jag ner till brandiz centrum och hämtade upp en mindre nykter jonathan. han hade vart ute med samme och slarvat.

ja uch snart ska man börja jobba igen. gud asså att tre veckor kan gå sååå fort. nu vet man att det är ett helt år tills man får va ledig igen. men jag har ju en vecka kvar som jag måste ta ut annars så får jag det i pengar och det vill jag inte. för hälften försvinner typ i skatt och jag är hellre ledig.


Kommentarer
Postat av: Lisen

hörde att han va till gamla lions =) då den mindre nyktra jonathan ringde den nyktra tommy :P mohahah vad ska du göra i dag? kram

2010-08-06 @ 13:14:56
URL: http://buppas.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, jaa, altså. Kunderna är det mest korkade vi har. och det enda:P tyvärr.

2010-08-06 @ 20:05:18
URL: http://hiddenpart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0