tisdag

ja idag är det ju tisdag och det händer inte så mycket. jag har jobbat som vanligt och jag jobbade till sju. i morgon är det mässa så det betyder att vi inte blir så många på jobbet medans bertil och m-l ska sitta och lyssna på hallellullia och sen köpa in bågar. men jag stannar hemma och håller ställningen. hehe nån måste ju gö det oxå.

ja jag gick till sågen idag jag måste nog gå lite till för det är såå spännan de i min bok och jag vill lyssna ut den och börja på en ny spännan de bok. men jag vet inte vilken jag ska ta sen men jag tror att jag ska börja med emma mias dotter. ååå elena på jobbet har klippt sig och gud vad snyggt det blev. då blev ju jag oxå lite sugen på att klippa mej. hehe får snart ta en tripp till sötälje till min personliga frisör:) men nu kankse jag ska ta och gö lite nytta.

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0