utgång

ja ikväll ska anna ut och svänga på sina lurviga tillsammans med sara och lisa. jonte ska stanna hemma och chilla. han mår inte så bra efter sitt roliga igår. men ja så va det här med vafan ska man ha på sig. pumps har jag bestämt men det är oxå det enda. ja linne har jag oxå bestämt mej för. men vad ska jag ha för byxer. jag vill ha ljusa för det är lite mer somrigt. men ja har ju inte bara ett par ljusa utom flera.

så just nu håller jag på och provar och provar

och försöker komma på vart vi ska gå...

Kommentarer
Postat av: Maria

HAHAHA EXAKT så är det:P 3 kronor liksom. Hjälp...

2010-08-06 @ 22:34:59
URL: http://hiddenpart.blogg.se/
Postat av: Lisen

vad blev de sen då? Om du vill så kan du gå in på min blogg och klicka på tradera och lägga bud på saker du vill ha eller "Tomma bud" som du vet kommer säljas dyrare :P för varje bud som nån lägger får jag 2 kronor :P HELP ME :P sista studie bidrage va förra månaden ;) (hint)

2010-08-06 @ 23:38:42
URL: http://buppas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0