annas filosofi

japp så till min filosofi här i livet: allt går med våld eller vart. och det stämmer för det mästa. men man får inte bruka för mycket våld så att typ nycklar och sånt går av;). men som idag när jag skulle baxa ut min bil. haha det va så mycket snö så att det va som ett skämt i en film. jag fick skotta som en galen tjeckisk hora för att få bort massa snö. men då fick jag bara bort från taket och fram till och på sidorna. för jag ville inte skotta baktill för jag ska ju ta mej ut oxå. efter ett tag så hoppar jag in i bilen och lägger i backen. trycker på gasen vi kommer typ 2cm. sen snurrar bara hjulen. men så lägger jag i driven och gasar kommer typ 2dm. lägger i backan gasar som en galen bolivians unge. kommer betydligt längre är nästan ute ut min ruta. lägger i driven gasar, lägger i backen och gasen i plattan och ut kom vi. då är det bara för anna och hoppa ut och skrapa bort snön och få fram bilen. sen kan jag åka till jobbet.



i morgon jobbar jag 10-20 mindre kul. dessa jävla julveckor.

ååå ja juste julklappen från jobbet föll mej mycket bättre i smaken detta år:) så tyvärr stockholms stadsmission det blir inget dovhjorts ben för er iår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0