bussringning

det ringer på jobbet och jag svarar. det är en kraslig röst som säger nått och jag hinner tänka åå herrigud vad är detta. sen hör jag ett garv som jag tycker mej känna igen. jag säger jaha och väntar på en fortsättning. ja sen vet jag ju exakt vem det är och säger men hallå jag hör ju vem det är. hehe det va jonte och andre som satt på hans jobba och bussringde till mitt. jag ba har ni inget annat för er än att ringa och buss ringa till mej. har ni inget arbete och sköta. men klockan va ju 16:58 så dom väntade ju på att få åka hem:) men det va lite kul både att han ringde och att jag kom på honom ganska så snabbt.

vad har hänt mer idag. hmm ja kankse inte så mycket mer. jag mår mycket bättre idag har inte haft ont i magen nånting så det känns jätte bra.

men uch jag måste ta och städa och diska och fixa sånt innan jag åker till jonte för jag vill inte komma hem till ett kaose. och jag måste oacka och sånt oxå för jag ska jobba på nyår och sen åka direkt till jonte. och jag kommer ju och komma hem vid typ elva i morgon för jag ska till stallet. så jag måste fixa det typ idag kankse. jag börjar ju klockna 10 så jag hinner kankse inte packa så där jätte mycket på fredag. men först till det svåra vafan ska man ha på sig??? men hmm jag troor att jag vet men är inte helt säker. men jag vill ju ändå klä upp mej men inte för mycket. men blir nog klädkod svart i år igen:)

men ha det så bäst nu ska jag sätta fart här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0