god jul

ja nu är det bara en 12 timmars seg väntan på tomten:)

nej men jag va uppe vid 07:00 och duschade och började fixa men. är nu klar och väntar på att klockan ska bli 10 så att jag kan åka. för i år ska jag fira jul hos jontes släkt. ska bli mycket trevligt. min outfit idag är svart och vit:)
jag ska ha en svart klänning och en vit kavaj. eller jag har ju ganska gott om tid kankse till och med kan ta ett kort.
så och så inget klagandes på min oerhört rena spegel
jag är en fult arbetande kvinna och har inte tid och ligga på alla fyra och leka piga;)




men nu ska jag sätta fart så att jag inte blir sen. måste fixa det sista innan jag dra som typ att kankse äta upp min frukost:)

men ha det så bäst och god jul på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0