min dag

ja så till min bil uppdatering. det är häsar och min bil som dominerar just nu i min blogg. ja jag hade ju inte använt den på ca en vecka så jag hade typ 20sm snö. jippi. hehe och plogbilen hade inte hunnit ploga vilket kankse va bra för när jag kom hem så hade jag en vall i stället;). men jag startar bilen (tack gud) och lägger i backen gasar lite händer ingenting. gasar lite till händer lite gasar lite mer och då kommer vi ut. typ gasen i botten och motorn vrålar och alla pantertanter med sina golvmoppar till djur typ hoppade högt och bara kollade på mej:). men ut kom vi. sen när jag skulle hem så hade ju plogbilen vart där tack för den muren. men jag gasade på kom halvägs till min parkeringsruta. ja i backen gasade ut av bara fan. kom ut. la i driven igen tog sats och gasade mer ut av ba fan. kom till min ruta men nu står jag snett som typ svensson svensson. backar ut igen och kör fram igen lite bättre gör om det några gånger tills jag har ett bra står.. duktig anna.

haha sen så höll jag på att köra på avfarten till stockholm ja fast åt fel håll så jag höll på att köra ner där man kör upp. upps att jag kom på att det va fel innan jag körde ner. men ja vad ska man skylla på jo att det va jävligt dåligt skylltat. det är en pil stockholm men ja avfarten va typ en liten bit bort. men tur att jag tyckte att det såg lite konstigt ut. men där framme va det en skyllt till om att där skulle man köra för att komma mot stockholm.

ja vad ska man säga det är tur att man är själv i bilen så att man inte har nån skrickande gam breve sig;)

men ha det så bäst

Kommentarer
Postat av: Annoying People

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-01-20 @ 10:07:41
URL: http://annoying-people.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0