julvaka

startade inte biljäveln idag eller bara för att det har råkat va -20 grader jag känner bara att jag skiter i om det så har vart -45 och en tromb av snö och is har dragit in jag vill att du ska starta i alla fall. men nej. den hostade till två gånger men startade icke. nehe så det va bara och glatt ta bussen. både till jobbet och till stallet. men jag drog typ 20 lin tidigare så att jag skulle hinna med en tidigare buss så att jag skulle va i stallet nångång. för ja man måste ju räkna med att det blir förseningar. det gick inte helt smärtfritt men kom fram smärtfritt för bussen väntade på mitt nynäståg tack så mycket.

men nu ska man kankse ta och sova snart så att man pallar upp i morgon måste gö mej i ordning för att sen dra till rimbo och fira jul med hans sida va trädet.

Till Tomten
kära Tomten jag har ätit min gröt och vart snäll detta år så nu är det fan din tur att ge tillbaka. jag önskar mej en ny bil som startar i alla väder och klimat (-45grader) färg spelar ingen roll bara inte bajs brun snor grön gul, eller vänta jag kan kankse säga dom färgerna jag kan tänka mej. röd, svart, vit, silver och typ blå(en snygg blå färg det gäller så klart dom andra oxå) märket spelar inte så stor roll bara den är bra typ en volvo, saab, volkswagen, bmw, lexus eller nått sånt. har fyra dörrar och dragkrok. krongel, strul och bråk-fri. såklart både ac och rumpvärmare:) så nu hoppas jag verkligen att det kommer och ligga en bil till mej under granen i år. annars så kommer jag bli fett besviken
tack på förhand (kan dras tillbaka)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0