min dag

ja min dag började ju bra. eller ja igenkligen så gjorde den det ända tills jag kom till bilen. och nej tror du att den startade nej det gjorde den inte. anna både svär på sig själv och till gud för att jag inte har använt bilen på en vecka och för att den inte startar. men skam den som ger sig på kankse 6:e försöket så va det sista dödsrycket som fick den att starta. det va som en stor hostattack och så startade den. duktig bil sa anna då och klappade bilen:)

sen på jobbet gick det bra. jag hade världens jobbigaste kund som tur va så köpte han nått men det tog typ en halvtimme bara att förklaga glasen för ja han va ju inte den smartaste. det kändes värkligen som att han va helt bakom. men men dom ska ju oxå ha bra glas;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0