ojojoj

jag säger bara gud vad kalllt det är. vaknade i morse och bara brrrr. men det stoppade inte mej från att gå till sågen nej nej. jag tog på mej massa kläder mössa vantar halsduk min goose jacka och så termosar och jag va såå varm så varm. på jobbet så har det gått bra jag har hållt på med mina terapiarbeten. jag gick även hem från gudö så jag har fått lite motion idag. jag vill ju inte ut och springa när det är såhär kallt och när jag har vart sjuk.



ja juste jag va på ljus/smyckes party hos cillan igår. jag köpte lite ljus men jag va lite besviken över att det inte fanns nån kaffe lukt. det hade jag velat ha. typ massa olika kaffe lukter typ cafe latte och sånt. men man kan inte få allt men jag hittade ändå nått som föll mej i smaken:)

men nu ska jag krypa nej under ett täcke i soffan och dricka en kopp te:)

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0