planering

ja jag brukar ju göra mat på söndagar för hela veckan. och då planerar jag vad jag ska äta och sen fixa det så att jag ska ha till hela veckan. men så idag när jag tog ut maten så ba nehe jag har bara mat till i morgon oxå. vad har jag nu tänkte och planerat i söndags. jag har tänkt fel. och så gick jag och funderade på vad jag skulle äta på fredag för det ska ju va nått enkelt och som går att bara göra till en låda. och jag kommer ju hem så sent på torsdagar. men så när jag åkte hem så kom jag ju på hur jag hade tänkt. det är  ju julafton på fredag och då ska jag inte till jobbet så det är därför som jag inte behöver nån matlåda:)

jag mår även bättre idag skönt. men ska lägga mej tidigt i kväll. jag frös som en dåre i går när jag skulle sova. jag hade min sovtröja halsduk leggins och stumpor två vintertäcken och typ frös och hackade tänder. men somna efter ett tag vaknade vid 2 och svettades som en gris. slet av mej halsduk leggins och trumpor.

jag kom ju på att jag kankse ska slå in ett paket som jag ska ha med mej till stallet i morgon upps. bra att jag kom på det i alla fall. men jag har inte slagit in det för jag viste inte om jag skulle göra det för den va så fin utan inslagning. men ska nog fundera lite till.

men nu ska jag krypa ner i soffan och tänka lite

men ha det så bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0