the day after tomorrow

ja på tv klockan 21:00 är det the day after tomorrow och ute är det verkligen the day after tomorrow. det har snöat hela dagen. men jag som har en varm jacka och mina älskade huter stövlar och så klart min kanin mössa är som gjort för sånna här väder. så jag gick ut på em promenad bara för att få njuta av att jag har lagt ner mina pengar på rätt sätt och rätt kläder:) jag frös inte och där det va oplogat va inga problem för mina stövlar. detva snarare ett problem för mina lårmuskler... nej vänta det va ju dom som jag inte hade och det va därför som det va sååå jävla jobbigt. sen efter min promenad så gick jag till ica men det är inte lika kul och gå hem och släpa på allt fy fan. men känns så onödigt och ta bilen när det typ bara är 100 meter till ica. och det skulle ta jättte långtid och skrapa fram den.

men nu har jag fixat lunch till mej nästa vecka. sen har jag städat och fixat här hemma.

men jag ser inte fram emot i morgon. jag gick förbi min bil. och jag hittade den först inte. sen såg jag en enorm igloo/bilskulptur i snö nej men där är du ju. fan det är då man önskar sig en polak i julklapp som jag fixa allt sånt till en. så jag kommer och få gå till bilen extra tidigt bara för att ta bort all jävla snö och då har jag inte kommit på hur jag ska komma ut från min plats eller. för det är ju ganska myket snö runt hela min bil. men ja det problemet får vi ta i morgon








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0