utgång

ja igår så va jag ute med madde izza och sofie. detva mycket trevligt. jag och madde diskuterade hur gamla vi började och känna oss. hehe om spp skulle behöva en nu ordförande så känner jag mej som en givande kandidat:). vi pratade även om att folk som inte jobbar kan inte förstå hur trött man är efter en veckas arbete och att man inte orkar gå ut och festa varge vecka längre;) jag och madde satt typ och gäspade i kapp emot slutet. men kul hade vi. vi dansade och hade bara super kul:) man behöver komma ut med sina kompisar och ha kul och inte tänka på så mycket mer och så klart prata av sig.

det va skönt och få sova ut lite inte ha nått som jag måste upp till. jag gick upp och åt frukost i lugn och ro sen så tvättade jag lite. jag behövde tvätta lite jobb kläder och två vita kavajer som jag ska ha till jul. ja inte båda två samtidigt men en ska jag ha och jag vet inte vilken så jag tvättade båda. sen åkte jag hem till ösmo och gick ut med hampus. bara för att mamma och pappa är på wi will rock. och sen ska dom ut och äta så då sa jag att men jag kan ta hampus så behöver dom inte stressa hem till honom. han blev mycket glad när jag kom hem. han fick mat som han inte rörde. efter en kvart så gav jag upp och gick ut och gick med honom i stället. han sprang på så glatt så:). sen när vi kom hem så gick det bra och äta så jag satt vid kökdbordet för att hålla honom sellis. sen så sprang både jag och han till soffan för att få den bästa platsen :). eller ja han fick ligga som han brukar göra när man ligger i soffan. i knävecket med huvudet uppe på benet.

men nu är jag hemma och ska kolla på tv och äta lite morötter med dipp.

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0