bio

ja idag ska jag och jonte gå på bio. vi ska se den här vägen. ja vad den handlar om vet jag inte riktigt. men det är det vanliga världen går under och dom två är dom ända överlevande tror dom. sen så ska dom försöka överleva en dör för att offra sig själv så att den andra får leva och rädda männskigheten och bli hjälte. ja den ska vi se i alla fall. hehe men jag tror att den är bra. eller jag hoppas att den är bra. vi ska se den på grand. en jätttte jättte liten salong va det med typ knappt 100platser. hehe lite gulligt. men huvudsaken är att man får se den på bio. såna filmer som det är mycket efekter och världen går under är ju bäst och se på bio. jag kollade på den där the day after tomorrow på bio assa cool och bra tyckte jag. sen såg jag den hemma på min 14 tums teve inte lika coolt.

så film ser man BÄST på bio. ja om man inte har hemma bio. men ja det har ju INTE jag.

vad ska vi mer gö. jo jag tror att vi ska kolla på nya skor till jonte oxå. han ville ha några som har har kollat på. vi ska bara hitta dom.

men han ska bara gnälla klart om att kaffet smakar äckligt. sen ska vi dra.

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0