filofax

åå idag när jag kom hem så hade mina nya papper till min filofax kommit. så nu kan jag börja och skriva i och ha lite planering. inte för att jag har sååå otroligt mycket och göra men det är kul tycker jag. och jag tycker om och planera och skriva upp. och det gick fort oxå beställde i helgen tror jag och nu kom det.

vad har jag mer gjort ja inte så mycket mer jag har jobbat druckit teee för att försöka och få min hals och må lite mindre dåligt. jag hade absolut ingen matlust eller hunger när jag skulle äta men tvingade i mej lite kyckling lite keso och en avokado och en tomat. när jag kom hem va jag inte eller hungrig drack en varm kopp och mer te. och sen lyxade jag till det med en liten fruktsallad på en tisdag(en banan ett päron och ett äpple). men det va gott i alla fall. har diskat oxå mindre kul men man måste ju gö det om maninte vill klättre över all disk innan man ska in i köket.

ska ju jobba i morgon oxå. har planer på att gå till sågen så att man får röra på fläsket lite;).

men uch vad trött jag är måste va för att jag inte känner mej helt 100%.


men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0