ja

ja i måndags så hände nått tråkigt vår gamla gammel mormor iris har gått bort. uch det va tråkigt. hon va ju gammal och svag men ändå. hon va ju så pigg i huvudet. så det känns väldigt tråkigt. men det känns bra att jag va och hälsade på henne. fasten jag tyckte att det va jobbigt för att hon va så smal och hon såg inte ut som jag mins henne. och det är det man ska komma ihåg.

men nu får hon R.I.P och hon får träffa sin man sin dotter. och så har dom ju bilen oxå. så nu kan dom åka runt som en lycklig familj igen. men vi kommer och sakna henne här på jorden. men vi ses sen.

igår så va jag hos jonte och det va mysigt. vi kollade på avenyn och på en film som vi inte orkade kolla klart på.

va hos farmor och farfar efter jobbet en snabbis med mamma. det är så kul och åka dit för dom blir sååå glada. och man får alltid med sig nått gott därifrån. fick med mej chips men dom ska nog jonte få äta. eller jag kan ju alltid hjälpa honom och äta upp dom;)

men ha det så bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0