jag ska bara supa dej snygg så att jag vill ha dej på rygg

ja igår när jag skulle hålla på och lägga in en ny bok på min ipode. ja då ville den INTE starta. jag ba aaaaaaaa. vafan den är knappt ett halvår gammal. jävla cp. men det hjälpte inte den ville inte starta. så ja jag tänkte okej den kan ju laga sig själv över natten. det hade den INTE gjort den va fortfarande cp. så jag fick leta upp min gammla mini-disc. och jag hade ca 1min på mej innan jag va tvungen och gå till sågen. men jag viste ungefär vart den va nån stans. och ja jag hittade den... men jag misstänker att min syrra har lånat den på obestämd framtid som blev bestämd. för den hade klistermärken och en diskett i sig som låtar som... jag ska bara supa dej snygg så att jag vill ha dej på rygg och sommar plågan crazy. men jag hade inte tid och leta efter nått annat band+att jag viste inte ens vad det va för band i när jag gick för jag bara dubbel kollade att det låg nått där och att den hade nått batteri. hehe men ja. jag va glas att det inte bara va död-metal eller nått sånt.

men ja när jag kom hem så startade min ipode igen så ja saker kan laga sig själv bara man låter dom va ett tag:). den kankse frös. så den ville inte gå ut i kylan.

det va ju sååå spännande i min ljudbok oxå så jag måste gå i morgon så att jag får lyssna på den..

men nu ska jag ta och gö lite nytta men ha det så bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0