nu är den min

japp nu har jag köpt känningen och så klart så kommer det kort. så nu väntar jag bara på att solen ska komma fram och det ska bli sådär 30 grader varmt:)

men just nu så kollar jag på os. åå det är ju lite spännande. eller ja kankse inte just nu men det är skidskytte så det är ju lite kul.

är ledig i morgon ska bli jätte skönt. jag ska hem till jonte. men han är lite sur.. bara för att jag ska ut med sara i morgon. vet inte vart vi ska gå. eller det är sara hennes kompisar och så jag. men det ska bli kul. synd bara att jonte ska bli sååå sur för att man ska gå ut. men det är så det är. han brukar bli på bättre humör sen. förhoppningsvis.

jag tänkte i gå ut och gå i morgon oxå så att man får röra på fläsket lite:).

men nu ska jag kolla på os.

ha det såå bäst






Kommentarer
Postat av: M-L

2010-02-18 @ 20:42:58
Postat av: M-L

Den var ju jätte fin på ju. Tyvärr får du vänta X antal månader innan solen kommer.

2010-02-18 @ 20:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0