onsdag

ja idag är der onsdag mitt i veckan det har gått två dar och det är tve dar kvar till helgen. men ja jag ska ju jobba på söndag men den känslan som man har på en fredag klockan 17:55 det är 5 min kvar tills man får gå hem. den känslan är underbar och den känslan har man även om man ska jobba på lördagen eller söndagen. men i alla fall nog på drömmandet

jag kan medela att charlie från lyxfällan va i tyresö centrum idag. dom spelade in nya avsnitt så nu har nån från tyresö spenderat lite för mycket pengar. så  det ska bli kul och kolla på det sen.

men nu ska jag snart kolla på avenyn.

cillan undrade om jag ville va med på nån kurs liknande om typ självförsvar eller nått sånt. och det lätt ju kul. det skulle va några lördagar så det ska jag nog försöka och gå på. röra lite extra fläsket skadar ju inte;). och hon sa att det inte skulle va så ansträngande och det känns ju bra för en sån otränad människa som jag. hehe dör typ av att springa till bussen och det är inte långt.

men snart så ska jag börja och tränna till vårruset så då jävlar.

beachen 2010 here i come:)

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0