stan

idag så har jag åkt in till stan och shoppat lite. men köpte inte så mycket. kollade efter en alla hjärtansdags present men bara nått litet symboliskt sådär. och hittade en som jag blev bra hoppas jag. sen så åkte jag hem sen har jag städat här hemma. och det behövdes. dammråttorna höll på och ta överlägenheten. jag blev typ utslängd av dom. men jag nu har jag dammsugit upp dom. nu håller jag på med en överaskning men jag kaninte skriva vad efter som jonte läser min blogg;). men han får se sen när han kommer hit. men nej du får inte förvänta dej för mycket...

men annars så händer inte så mycket jag tänkte att jag skulle ut och gå men nej tanken standade där. så nu sitter jag och kollar på tv i stället. ska kolla på en film sen. och kankse äta nått till...

ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0