vaknade

idag så vaknade jag av att det va nån som satte nyckeln i låset. eller nej det va inte det jag vaknade ut av. utom jag vaknade va att min lampa i hallen tändes för den tänds på rörelser. jag trodde först att jag hade fått post lite konstigt tänkte jag efter som det är lördag. sen hör jag hur dörren stängs. sen ser jag jontes huvud och tänker va. för han har jobbat natt och sa inte att han skulle komma hit. men det visade sig att hans buss inte kom till rimbo så han hoppade på en buss som gick emot märsta. så han åkte hem till mej i stället.

jag har inte gjort så mycket idag. hade tänkt och städa. men känndes lite elakt och dra igång damsugaren när jonte ligger och sover efter att ha jobbat natt. så det blev och chilla. jag måste ändå ta det lite lugnt känner mejinte helt kry. har ont i halsen och så. sen så när han åke till jobbet så va jag ute och gick i typ en och en halv timme. vet inte exakt hur långt jag gick ner till sågenoch sen till ica maxi och sen hem så en bit i alla fall. ska kolla hur långt det är på en sida där man kan rita upp den sträckan man går så får man se hur långt det är.

nu ska jag kolla på melodifestivalen snart och äta min fruktsallad.

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0