vi kom iväg

japp vi trotsade vädret. och kom iväg. det tog i och försig typ 3timmr och komma in tillstan. det brukar ta knappt en timme från mej. men ja sl skyllde som vanligt på vädret. fan det va ju bara lite friskt. lite blåste med lite snö i. det tog ju lite tid oxå för jag fick vänta på rätt tåg som dom skulle sitta på. hehe dom kom ju från ösmo så i hopp om att det skulle komma nått tåg dit och sen ta sig in till stan är ju inte sådär jätte stora. men den kämpade på. och jag hoppade på tåget i haninge. sen blev vi ståendes typ 50meter innan centraltationen i väntan på grön signal. fan jag kunde ha hoppat av och gå den sista biten.

men sen kom vi in till stan i alla fall. och vi gick till chaplings. och vi hade jätte kul. va vi alla överens om när vi begav oss hem. dom hade en som kom och hämtade dom med bil. medans jag tog bussen. det går ju så smidigt och ta bussen. den går ju rätt så ofta och stannar ju typ utan för min port. eller ja inte riktigt men ja. hehe det va lite kul när jag åkte bussen hem. för när han skulle åka upp för klenabacken så åkte han ner till lidel rondelen och vände. och så hade han en buss framför sig. så han stannade för att den skulle ta sig upp först. så sen när han startade och tog sats och hade typ gasen i botten och bussen hoppade och stutsade och lät och växlade så kändes det nästan som att man satt i ett flygplan som tog satts för att starta. för man kände det där trycker emot ryggstödet. men vi kom upp för backen och han kunde köra vidare. men han va inte slö på gaspedalen så han hade säkert kommit upp i alla fall. hehe han gasade på rätt friskt.

men detva skönt och komma hem. men jag frös inte. jag va såå vällklädd så det va så skönt. allt handlar om lager och mycket lager på lager. jag har inte smeknamnet anna-eskimå utan andledning..

men idag ska jag till farmor och farfar med syrran och tommy. jag måste ner till ica innan. men det är gått om tid:).

 
chiia,wallman,jag och sara



haha snyggt man ser typ bara mitt lurv och ja mina kanin-framtänder

 

   

avslutar med lite bilder på snön. ser inte så mycket ut men det va och är mycket..

men ha det såå bäst

Kommentarer
Postat av: Chiia

Haha! Det var skit roligt!

2010-02-21 @ 17:21:14
URL: http://chiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0