viola

red viola idag. det gick bra. men hon va som vanligt på sitt strålande humör. typ som förra gången om hon bara kunde lägga ner lika mycket energi på att va sur på dom andra hästarna som på att göra det jag ber henne om så skulle det säkert gå mycket bättre. för så fort hon ser bubblan eller smokey så är öronen slickade längst med halsen och huvudet åker upp som likt en åsna. sen så spelade det inte så stor roll på volterna för där gick det bra och va arg på alla som vi mötta på den öppna delen men värst va det förstår om man mötte bubblan eller smokey. vi hade lite fait oxå jag piskade och hon stegrade/sparkade. sen åsne sken. sen lite bättre åsne galopp sen skritt och ny galoppfattning utan att leka åsna eller döda nån annan häst.

men förövrigt så mår min förkylning bara bra. den frodas och trivs som fan. ont i halsen har blivit mer ont i halsen och huvudvärken har växt och blivit mer huvudvärk. rösten låter som en kråka ju fler dagar som går. jag pendlar mellan och frysa och svettas. men annar så är det bara bra. ååååå jag kan glatt medela att familjen skosav har gått i idé men åter kommer nog när det är dax för att använda nått sommarskopar som man inte har använt på ett tag.

men nu ska jag ta och sova

men ha det så bäst

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHA, Hejja Viola!

2010-02-09 @ 00:38:59
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: malin

HAHAHA, Hejja Viola!

2010-02-09 @ 00:38:59
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0