äntligen

äntligen jag säger bara äntligen så har jag köpt mina ribbons örhängen från efva attling. jag har trånat efter dom sens jag såg dom i en tidning innan jul. så jag önskad mej dom i julklapp. men nu har jag köpt dom. så jag och jonte åkte in till stan idag och åkte till östermalm där dom har en butik. det finns ju inte överallt. men det va inte så svårt och hitta. och jag viste ju vad jag ville ha så det va bara och ta en nummerlapp och vänta. och sen så slogg jag till direkt det va inget och tveka på. dom va värda var endra krona. sen så efter det så åkte vi till åhlens för jonte skulle kolla efter en tröja men detva typ såå utplockat. sen så gick vi till kinamuren och åt. det va jätttte gott. det va buffé så ja man är ju ganksa så mätt nu. uch jag mådde typ illa hela vägen hem. men gott va det i alla fall. så nu är vi hemma och bara ska ta det lugnt för ja jag ska ju jobba i morgon jätte kul. det lär ju inte va nånting och göra såååå tråkigt. men jag ska ta med mej en bra bok och göra fruktsallad.

men nu ska jag va lite social med min darling

men ha det så bäst

men vad vore ett inlägg utan bilder på örhängerna....







Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiiint! :D

2010-01-03 @ 13:36:13
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0