dagen efter

ja vad ska man säga jag mår som jag gör efter en helt sjukt rolig kväll med grattis sprit. nej men dagen började med att jag drog till tyresö för att möta upp mina kollegor sen drog vi till festen. den va som i en lägenhet fast ja stor. den va fin i alla fall. där va det ju grattis sprit. jag drack vin och typ en öl. men mest vin för det tycker anna är gott. sen drog jag cillan och hennes arbetskompisar ut på nån gaykrog. vet inte iktigt vad den hette men typ nått med klinik. sen åkte vi till gullmars och så kom cillans bror oscar och hämtade oss. men kort och gott jag hade verkligen jätte kul.

och idag ska jag och jonte gå på snabba cash det kommer oxå och bli jätte kul.
han har sovit i uppsala han har vart med sina kompisar. saknar honom så klart. han mår nog inte eller så bra så jag skulle vilja ta hand om honom. men jag får gö det sen när vi ses:)

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0