dagens outfit

snart dax att dra till jonte. men uppdaterar lite om min outfit idag:). det är inget specielt med den förutom min nya älskade filippa k jeans med HÖG MIDJA guuud vad jag älskar dom vipps så har magen blivit hyfsat platt i stället för att leta sig ut överalt och ha ett eget liv. nej jag ser ju nästan smal ut för ett ögonblick. funderar typ på om man sover med jeansen och har dom på sig 24/7 så kanske den formar sig efter dom. skulle inte va helt fel.

och ja jag vet bilden suger. men man får inte va så kräsen.

Tröja: Fred Perry
Jeans: Filippa K




men nu ska jag typ ta och dra snart.

och jag har typ skurat mina händer med diskmedel men dom stinger fortfarande dovhjortskött. haha värsta slaktaren ab.

men då får man sitta själv på bussen:)

men ha det så bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0