denna dag

denna dag ett liv.. eller snarare denna dag inte ett liv. ja efter att ha jobbat i 6 timmar så håller jag på och dööö och tristess.. typ psykisk instabil efter 6 timmars städande hjälpa nån kund och sen jobb och slit med ett soduko som bara vägrade och gå utt. sååååå störande. och jag och carro och snackat massa och kom fram till att det suger och jobba söndagar. sen så åkte jag i alla fall hem. ja efter att vi hade stängt. sen så har jag typ bara gjort lite mat till luncherna och sen lite sånt. typ kollat på tv och inte så mycket mer. man känner sig lite seg fasten man inte har gjort nått.

men nu ska jag kolla vidare på tv men ha det såå bäst.

jonte hittade sin själsfrände

   

ett par bågar som jag har kollat lite på

 

och så min favo bubblan


Kommentarer
Postat av: sara

haha vad är dte med dig och alla grållar? :D

2010-01-27 @ 20:52:11
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0