dovhjort

ja nu har jag tagit tag i mitt dovhjorts ben som jag fick i julklapp. jag säger bara om vi ska få ett dovhjort eller nått annat djur i julklapp nästa år så vill jag inte ha det. det va för myckey jobb och slit för så lite kött. men det får bli matlåda tills i morgon. jag gjorde tre lådor men vi får se om jag äter den första. men det är ganska så gott köttet. salt och så men det va inte värt det. det va senor och ben om vart annat. och nejjag hängde inte med så bra på den lektionen tror jag för jag vet inte riktigt vart alla ben och senor ligger.

men jag ska ta och gö mej i ordning snart för att åka till jonte. han jobbar i natt men är ledig på söndag.

och nästa vecka ska vi gå på bio snabba cash har permiär det får man ju inte missa:).

       

  nu är knäskålen rak

  och så böjer vi på benet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0