gammal goding

hahahaha asså jag vet att det här är en gammal goding men den är ändå sååå jävla rolig.... 


"Att hoppa framför ett tåg är ett jävla oskick och visar bara hur lite självmördaren tänker.
Föraren av tåget kan bli djupt traumatiserad och behöva terapi och själavård efteråt.
Har man bestämt sig för att taga sig av daga så borde man fan ha lite hyfs och göra det på ett sådant sätt att det inte medför alltför mycket obehag för upphittaren/na.
Självmördarna som tar sitt liv i trafiken (medveten frontalkrock) borde fan stigmatiseras och bli bespottade. Det är inte något självmord utan ett regelrätt mordförsök på medtrafikant.
Lite takt och ton från självmördarens sida efterlyses.
Det är inte speciellt kul heller att gå ut för att hämta tidningen och hitta ett mosat lik utanför fastigheten.
Det som är intressant runt frågan om tågdödade, är andelen som förolyckats av misstag eller en olycka.
Den siffran borde inte vara så hög jämfört med vad det faktiska totala antalet dödade.

__________________

Inringat:
skitsnack. ska jag ta livet av mig själv kan du ge dig fan på att jag tänker dra med mig så många människor som jag bara kan. tror du jag tänker gräva min egen krav, lägga mig i en träkista i graven och skära upp handlederna och tra igen locket innan jag kolar? glöm det!"





Kommentarer
Postat av: Elli

Så smart du är då! Jag provar olika hela tiden :P

2010-01-17 @ 00:16:24
URL: http://ellimedtva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0