hänt

ja nu va det ett tag sen jag skrev och jag kan väll inte påstå att det har hänt så där jätte mycket. jag och jonta va ute i lördags först va vi på gröna jägaren sen drig vi till nått biljardställe och möta upps hans kompisar. vi spelade även biljard jag sög. nej jag va såååå nära på och vinna man nej. men det va kul i alla fall. sen på söndan så skulle vi ha gått på snabba cash men då fanns det inga bra platser typ bara utsprida och typ längstfram så vi skippade det. får se den nästa helg.

sen i måndag så red jag min favo bubblan jag hoppas att jag får rida henne nästa gång oxå för då är det hoppning. men jag tycker att hon är rolig och nu när jag har ridit henne några gånger så går det bättre och bättre tycker jag. men man skulle ju behöva rida henne mycket mer. men det har man ju inte råd med.

sen så va sussie i stallet så jag åkte med henne hem skönt. fär min bil är fortfarande död eller ja jag har inte provat för nu är det ju inte 15 minus så den kan ju starta men då lär den ju va fastfrusen i marken och med den snö mängden som jag har runt min bil får man va glad att man ser den.

sen när jag kom hem så väntade en hungrig jonathan på mej. så jag syndade genom att äta en korv med bröd med honom. och lite toffi. men det viktigaste i en diet är att unna sig synder och godsaker;). sen spelade vi motrracer och då spelade vi nått mästerskap och jag vannnn=) vilket kankse inte är så konstigt med tanke på att jag spelade det så mycket när jag va mindre men det va väldigt jämt.

sen i tisdags så kollade vi på en film när jag kom hem den va bra tyckte jag. lite äklig så att man fick blunda ibland men bra.

och nu idag så har jag gått hem från gudö och jag har diskat kollat på tv. nu ska jag kolla på familjen annorlunda och dricka en varm kopp. men det är typ en varm frukt kopp det är typ äpple och kanel så jag hoppas att den är god.

åå jag har även beställt en klänning som kommer nästa vecka den va snygg. så jag hoppas att den är snygg på oxå;). dock inte lika säkert

men ha det sååå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0