idag

ja idag är jag ledig så jag har en del måste göra saker som att

*städa uch jag måste verkligen städa alla damm tussar börjar fan ta över lägenheten.

*gå till biltema och köpa mej en spade. för om jag nångång skulle få igång bilen medans snön är kvar så kommer jag fan inte komma ut för det är en snövall som inte är att leka med.

*jag måste ta tag i mitt dovhjortben innan den får ett till ben och går ut.

så det va några måsten idag får se hur det går hehe.

min pappa ska i alla fall komma och kolla på bilen nästa vecka. eller ja han ska byta batteri för han trodde att det va det som va felet så det hoppas vi på. för man vill ju inte åka buss hela vintern när man har en bil.

*jag ska nog försöka och gå ut med lite kartoner och sånt som ska slängas.

och jag såg nu att han rabih för idol ska va med i let´s dance vafan kan man aldrig få slippa se honom. han kommer va som nån b kändis som kommer och hänga kvar i ett hörn av rutan tills han får va med i typ whipe out och blir totalt utskrattad. nej han är ful han kan inte prata han låter som en smurf som har tagit helium och uch. han är typ en wanna be zlatan och ja näsan har dom i alla fall gemensamt. och att båda är uppvuxna i ett getto.

men nu ska jag ta och sätta lite fart men ha det så bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0