lycka

vad är lycka.... jo lycka är att få en alldeles egen pall. och denna pall ska jag ha när jag ska nå upp till mina skåp och förvar som är över mitt huvud. och när jag ska försöka och organisera eller ta ner nått eller få för mej och byta nån lampa. förut har jag fått ta in stolen från hissen men nu har jag en alldeles egen pall:).

vad har anna gjort mer idag då hmm ja inte så mycket jobbat och sånt. pappa har fixat med bilen men den vill fortfarande inte starta så vi får vänta tills det blir varmare. för den fryser. men det går bra och åka buss. lite drygt men har man inget annat val så har man inte.

i helgen ska jag och jonte kolla på snabba cash och jag har STORA förväntningar på filmen och jag hoppas att den kommer och va jätte bra.

men nu ska jag ut med sopperna i hopp om att jag kommer och kunna lägga kartoner där det ska va. fick hem en arg lapp förut bara för att jag hade slängt fönsterkuvär bland papper. aja baja det fick man inte gö. så nu är jag ganska så noga vart jag slänger sånt nån stans. vill ju inte ha fler arga lappar:).

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0