trettondagen

ja idag är det trettondagen och jag jobbade. det är ju en röd dag så då får man bra betalt eller ja det är ob i alla fall. så det blir lite mer klirr i kassan. men det har inte vart jätte mycket och gö idag men lite va det.

sen när jag skulle hem så va det kallt men jag va väl klädd. och jag han med min buss till trollbäcken. sen så skulle jag byta buss och naturligt vis så halkar man på en isfläck och ramlar vad annars. man känner sig inte så smidig när man ramlar och självklart så ska man landa med höften och handen på isfläcken. man kan ju aldrig ramla lite mjukt.

sen ja han jag inte gjort så mycket mer.

ska jobba i morgon oxå sen är jag ledig fredag till söndag:) det ska bli skönt.

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0