uch

uch säger jag bara. jag har syndat. jag åt 4 pannkakor med sylt+ min soppa och min avokado.. men det va som att dom skrek på mej. jag satt där och åt min soppa och dom låg i frysen och typ skrek ät mej ät mej. så jag va tvungen ;). men jag gick till sågen idag och så gick jag hem. men inte från gudö utom från sågen. jag ska gå i morgon oxå. och i morgon jobbar jag till 19 mindre kul. men i morgon så kommer även lena våran massör. jättte kul. åååå det är sååå skönt när hon håller på och knådar och så. det är nått som alla borde unna sig massage:).

i morgon är det let´s dance oxå så det ska jag kolla på. sen ska jag jobba på söndag. mindre kul men det är helt okej. jonte jobbar ändå. sen måste jag se om jag kan starta och få igång och komma ut med min bil. jag tänkte försöka i helgen och kanske ta bilen på söndag. för att kunna ta den på måndag så att man kanske kan få va hemma innan sängdax.

och det är som vanligt skitt på tv. finns typ ingenting och kolla på men då är det som vanligt.

men nu ska jag gå och gö lite nytta

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0