ute till bilen

va ute en snabbis till bilen. för jag kom på att min pappa ska komma antingen i morgon eller på torsdag och fixa med min bil. och hehe ja jag tror inte att han uppsattar om det första han får gö är att ta bort all snö. så jag har tagit bort snön som har kommit nytt på den. soppat av den så att det mest bara är is kvar. jag har lyckats få upp båda framdörrarna samt bagagluckan. hehe och ja den va lite interessant för den har jag inte försökt och få upp tidigare. och ja alla vet ju hur det är med gammla bilar. blir det kallt så fryser ALLT. ja dom är som en själv man kurrar i hopp sig och vill inte släppa in nån kall luft. för presic så måste min bil tänka för den vill helst inte öppna nån dörr eller lucka eller nånting som kan släppa in kyla. man får lirka och hälla i mer lässpray( som jag för övrigt alltid har i min jackficka eller i handväskan). sen fick jag även upp motorhuven. för det kan ju oxå va bra efter som han ska byta batteri.

men nu är allt fixat för hans ankomst men vi får se bara när han kommer.

den som väntar får se

men nu ska jag i alla fall ta och sova

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0