utgått

idag fick jag red på att mina glasögon gucci 1884 har utgått. det är inte så att den är en utgående modell utom den har verkligen utgått... asså hallå. jag skaffade mej dom här glasögonen precis när den kom ut. jag va typ nästan först med att ha dom. och det va typ december 2008. och nu så har den utgår. det är ju bara lite mer än ett år sen. fan jag kan ju INTE gå runt med en utgått modell på näsan. och jag trivs ju såå himmla bra i min båge. men du får jag hoppas att min michael kors som jag ha beställt kommer snart och att jag tycker om den. annars så får jag fortsätta och leta.

vad har jag gjort med idag då. hmm ja jobbat som vanligt. sen så gick jag till åsgen i morse och så gick jag hem från gudö idag så jag kände mej lite duktig. sen har jag hittat varma koppen fast i frukt smak. hmmm va bara tvungen och köpa och får smaka på det i morgon.


min båge gucci 1884 som har utgått





men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0