ååå jag blir så irriterad

ååå jag känner att jag måste skriva av mej lite. och som alla vet att när man är irriterad så blir det änu mer stavfel. hehe man typ slår på tangelterna. men i alla fall till saken är att. för två veckor sen så va vi på the bridge så tänkte vi att det skulle va kul och gå alla 4 (jag, jonte, lena och tommy). japp vi började och planera för man vill ju gå en dag då dom har öppet och happu hour. så först skulle vi ta torsdag men sen blev det fredag som i morgon. och ja alla har vart med på detta och allt va frid och fröjd.

sen så förra gången så va lena hos mej och förkrökade och nu ville hon bjuda tillbaka och att vi skulle komma till dom. då började problemen för nu ville inte jonte åka över halva stockholm och ja det kan jag hålla med om att det är en bit men hallå det kommer ju och bli kul. men nej. sen så sa jag men okej men då kan du ju komma in till stan sen. och vad får man till svar: jo det gamla vanliga- vi får se, kankse,jag vet inte om jag vill. och allt sånt. fan jag blir galen. vi hade ju bestämt det här tillsammans och det skulle ju bli jätte kul. det är ju inte så ofta vi ses alla fyra för det är alltid nån som jobbar. men nej nu har jonte fått mens och vill inte följa med.

eller jo han kankse vill följa med. eller han får se om han kommer eller om han inte vill. nej men okej skit i det då.

lugn och fin anna räkna till 100 och tillbaka igen till 0 igen.

nej men ja vi får väll se om han kommer eller inte kommer. om han följer med till södertälje eller ej. om han kommer in till stan eller ej.


Kommentarer
Postat av: Lisen

hehe det där var ju bara första irritationsmomentet, i går brakade de stora loss ;)

2010-07-31 @ 13:05:26
URL: http://buppas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0