bättre sent än aldrig

japp nu har jag sett twilight filmen. och jag måste säga att jag tyckte att den va jätte bra. så nu är jag ett av alla andra twilight fan;). vi tänka se den tredje på bio men tänkte att det är nog bäst och se dom andra två innan så att man fattar nått. så nu har vi gjort det så nu är vi redo för trean. sen vill man ju läsa böckerna oxå. men jag undrar om dom kan finnas på ljudbok med svenskt tal. får kolla runt lite och se om man kan hitta den.

men igår så va vi hos jontes mamma. det va mycket trevligt. hehe jag hade typ träsmak i rumpan efter att ha suttit x antal timmar på träbänken. men man behövde inte va hungrig nångång:) först så fick man hallonpaj sen mat typ pommes nån sås och vegetarisk filé. det va jätte gott:). jag dränkte som vanligt all min mat i grillkrydda:) sen blev det mer fika och sen glass och pricken över i:et va godis+typ två koppar te. hehe jag va inte hungrig när jag kom hem i alla fall.

idag så ja jag vet inte riktogt vad vi ska göra. jonte sa att han ville fiska så vi får se om vi gör det idag.

måste nog kolla på vädret och se om det blir regn eller inte:)

men ha det såå bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0