dop

ja idag va det dop dax. det va lilla leonora som döptes. det va mycket trevligt och trevligt folk och jätte gott fika och lagom tid i kyrkan man slapp få träsmak i baken:). så kort och gott det va jätte bra och trevligt. jag hade vita byxer och ett grönt inne enkelt med ändå inte slafsigt;). hehe man vill ju inte komma dit som en lurk. jonte va ju gudfar så han fick stå längst fram i kyrkan och hålla. och jag va fotograf. jag tog typ massa kort för då kankse nått blir bra. men det är så svårt i kyrkan för dom blir så mörka fasten det inte är mörkt i kyrkan så blir dom ändå mörka. men ja ja. nu så äe vi hemma hos jonte.

vi båda är ganska trötta för vi gick och la oss sent. för vi kollade på en film sen så gick jag och la mej och lyssnade på min ljudbok. sen kom joppe förbi på besök ja då va det bara och gå upp. så satt vi och pratade han gick kankse vid två. så då gick vi och la oss. men ja då kunde ingen ut av oss sova bara för att det va en katt som jamade hela kvällen. och det va inte lite eller. den jamade högt och hela tiden hela natten. så först hade vi balkongdörren öppen men det gick inte för det va som om man hade katten i örat. så då stängde vi den men då blev det ju jätttte varmt i stället+ att man hörde katten. jag somnade kankse vid 4 sen ringde klockan vid 8 men gick upp vid kanske 8:30. hoppade ini duschen för att vakna till lite och ja katten den jamade på. så jag gick ut på balkongen för att se om den satt fast i nått trä eller nått sånt. men nej den va på jontes grannes balkong och jamade som en galning.

men nu när vi kom hem så va den inte kvar. skönt kankse man kan få sova i natt.

ja juste min mamma fyllde år i fredags oxå men vi kunde inte åka dit så vi får åka till henne nån annan gång.

ja juste har försökt och få tag på min syrra men det är ju som att försöka få kontakt med dom döda. kankse får skicka typ nån från programet det okända på henne. eller nån annan häxdoktor. hehe annars så får man föröka och ringa tommy och be honom säga till lena att hon ska ringa mej. eller ge luren till henne.

så lena om du läser det här RING MEJ NU!!!!!!

ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0