funderar

ja jag funderar på om jag ska ta och köpa mej en ny kamera. men så tänker säkert du man hallå anna har inte du en kamera. jo det har jag en assa dålig som fortfarande har batteri så man får köpa batterier som en galning. sen när man ska ta kort får man va helt still och objektet som man ska ta kort på måste oxå va helt stilla för annars så blir dom helt suddigt. och när man tar kort på dig själv i en spegel så blir dom oxå helt suddiga. ja för man får ta bort blixten annars blir det bara som ett stort blixtväder. och när man tar bort den så blir bilderna jätte suddiga. så ja jag måste ha en ny kamera. för jag är såå trött på att alltid ha med mej 20 batterier att byta med för att dom tar slut efter 10 kort.

så denna kamera har jag tittat på den är rooosa och har pekskärm hehe jag tyckte att det va lite coolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0