gud

ja gud säger jag bara. jag ska aldrig mer ha hästen på sommaren dom dagar som jag jobbar. asså det går inte. idag kom jag till stallet halv åtta kvart i åtta. bara för att jag tog tåget men i morgon blir det nog bil. men gud det är ju helt omöjligt och fixa nån som kan ta in honom. tillslut så fick jag ett sms att han i alla fall va inne. så det va skönt. fan det är ju omöjligt och ha ett jobb och ha en häst samtidigt. och det är inte så många i stallet eller och jag har inte nummer till så många. eller jo gansk amånga men dom va ju inte i stallet eller så jobbade dom oxå. men nu får jag in och ut honom i morgon och på lördag. menjag vet inte hur han ska komma ut på söndag. menjag har två dar på mej och leta.

annars så har jag bara jobbat och sånt. men uch vad trött jag är nu ska ta och sova snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0