ingen ström

ja idag va vi utan ström i typ 2 timmar. jag kan ju säga att det blev snabbt väldigt varmt. hehe så vi tog typ en var sin stol och satte oss utanför. det va väldigt nice. sen funderade vi på och gå över till time och köpa glass men det fick vi inte. ja inte från oss utom från dom. vi ba nehe. men glassen kommer ändå bli varm då kankse vi kan få köpa den i stället men nej det fick vi inte. så det va bara och traska tillbakaoch vänta. hehe bertil klagade på att han ville ha kaffe men det fick han inget. sen kom strömen tillbaka och då satte jag på kaffe och vi kunde börja jobba igen:).

ja det va typ det enda roliga som hände under min arbetsdag. sen så gick jag hem från sågen för jag pallade inte ut och springa men ville få lite varm frisk luft.

ont i huvudet får jag oxå av värmen och att jag dricker för lite men jag ska inte klaga för snart är det vinter och snålblåst igen:)

men ha det såå bäst

Kommentarer
Postat av: M-L

Då fick ni 2 timmars extra lunch kan man säga, vad skönt. Du MÅSTE dricka nu i värmen, de är ju därför du får ont i huvudet. Fattar du.....

2010-07-14 @ 10:13:35
Postat av: anna

ja mamma jag ska tänka på att dricka:). hehe ja det blev en lång fika utan kaffe.

2010-07-14 @ 21:10:43
URL: http://carlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0