ja juste

jag har även fått kontakt med det döda nu. efter typ 4 dagars jagande så har hon nu återuppståt jag pratar om min syrra. hon va inloggad på facebook så jag typ attackerade henne. och hon hade inte orkat svara på mitt sms. och hon hade inte hört att jag ringt för mobilen låg i handväskan. ååååååå jag blir galen. men nu ja vi kom inte fram till så mycket om varför jag hade jagat henne men aja. vi kom i alla fall fram till att vi ska försöka och få ut pensionären till the bridge på torsdag för att ha lite happy hour:). hon skulle kolla hur han jobbade så skulle vi bestämma sen.

nu sitter jag och kollar på tv ensam för jonte är och spelar tennis hehe som jag betalade. sen när han kommer hem så ska vi drick lite vin och kolla på film. i kväll är det en jacob's creek som heter riesling ett vit vin som kostade typ 70 kr. igår så testade vi ett rosé vin som heter cabernet sauvignon & gamza det va gott. det smakade mycket och jag tycker ju om vin så jag tyckte att det va gott. men tycker man inte om vin så är det nog inget. det va ett sommar sortiment men gott va det i alla fall. hehe man får väll köpa några;)

men nog pratat från mej nu

ha det så bäst


Kommentarer
Postat av: pottieh

så söööt häst!



kan du va gullig o tiita in på min blogg :) den fyller 1 år ^^

2010-07-26 @ 12:04:17
URL: http://pottieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0