ja mycket ska man va med

ja jag säger då det. det är mycket man ska va med när man är ute och springer. idag när jag va ute på min motionsrunda så låter det som en helikopeter kommer på nära håll. anna tittar upp och bland träden så kommer det en helikopter flygandes på en ganska så låg höjd. med nått i ett rep. hehe eller ja det lär ju inte heta det när man fraktar det med helikopter men ändå. det ser ut som nått batteri eller nått sånt. och så flygger dom till skroten som ligger precis där man springer. så den är inte långt i från mej när den går ner och lämnar batteriet(eller vad det nu va) där den ska vara. och gud vad det blåste av vinddraget. sen lyfte den och flög vidare och jag sprang vidare. hehe jag springer ju inte så fort så jag kunde kolla på allt medans jag sprang:).

ja nu har anna hittat ett par skor som anna vill haaa. och ja inte vilka skor som hälst utom ett par träskor från calou. men så tänker jag att nej men jag är ju ingen träsko människa men jag kan ju bli. och dom är rooosa och jättte fina. vad är då haken hehe jo att dom kostar typ 900:-

här är dom




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0